تابه چدن دو طرفه گریل

تابه گریل دو طرفه Cast iron grill pan

تابه گریل دو طرفه مدل لورنزا (درب بلند) cast iron Square grill pan lorenza model -size 28

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Lorenz
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۱۲۰,۰۰۰ تومان

فروش تابه گریل دو طرفه با قیمت مناسب

ظرف چدنی گریل جایگزینی عالی برای منقل های فضای باز و برای هر کسی که در آپارتمان زندگی می کند است. وقتی از خود می پرسید که چگونه از ظرف گریل چدنی استفاده کنید ، باید بخاطر داشته باشید که تهیه غذا در ظرف گریل چدنی متفاوت از استفاده از ماهیتابه های معمولی است.

می توانید دو شکل از این ظرف گریل چدنی ارزان قیمت را پیدا کنید. مدل های گرد یا مربعی با برجستگی های عمیق در پایین وجود دارد. 

هزینه ارسال این محصول به سراسر کشور رایگان است.

ارسال رایگان

بیایید کباب کنیم!

چرا به یک ظرف گریل چدنی نیاز دارید؟
حتی اگر شما دارای خانه بدون حیاط هستید ، اما هنوز هم می توانید برای خانواده و دوستان خود کباب درست کنید. چند دلیل اساسی برای انتخاب ظرف گریل چدنی وجود دارد.

آشپزی سالم
هر وقت گوشت را روی ظرف گریل چدنی آماده می کنید ، ماده معدنی خالص آهن طبیعی را به غذای خود اضافه می کنید. این یک افزودنی عالی برای افرادی است که به مکمل های آهن نیاز دارند. با این حال ، میزان جذب طبیعی آن به اسیدیته وعده غذایی و زمان آماده سازی بستگی دارد.

برای تهیه غذاهای زیر از ظرف چدنی گریل خود استفاده کنید:

استیک ، همبرگر ، گوشت خوک ، سوسیس ، کالباس و گوشت مرغ ، پنکیک ، بیکن ، و تخم مرغ ،هویج ، کدو سبز ، پیاز ، سیب زمینی و فلفل و غذاهای دریایی و پنیر و ...
باور کنید یا نکنید ، بیشتر وعده های غذایی وقتی در ظرف چدنی گریل تهیه می شوند خوشمزه تر از ظروف دیگر هستند.

ماندگاری
تصادفی نیست که ظرف گریل چدنی به عنوان پادشاه ظروف آشپزی معروف است. با وجود پیشرفت های جدید فناوری و تابه های درجه یک که این روزها می توانید در بازار پیدا کنید ، ظرف چدنی نسبت به مدل های روکش دار بسیار با دوام و با کیفیت است. به علاوه ، می توانید از آن در حرارت زیاد استفاده کنید.

لورنزا

جذب عالی گرما
ظرف گریل چدنی می تواند درجه حرارت بسیار بالایی را حفظ کند ، که باعث می شود آن یک ظروف ایده آل برای کباب کردن و پخت و پز باشد. این بدان معناست که شما می توانید گوشت مرغ و استیک را تهیه کرده و آنها را مدت طولانی گرم نگه دارید. به لطف گرمای زیادی که ظرف چدنی شما حفظ می کند.

همچنین می توانید از آن برای تهیه کیک هایی مانند پای سیب و براونی و ... استفاده کنید.

با این حال ، داغ شدن ظرف چدنی گریل مدتی طول می کشد. بنابراین ، باید قبل از چیدن غذا ، ظرف خود را روی گاز گرم کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

تطبیق پذیری
این ظرف همه کاره است و شما می توانید تقریباً از همه منابع گرما از جمله برق ، گاز و حتی آتش استفاده کنید.

شیارها
ظرف گریل چدنی برجستگی های بالاتری نسبت به مدل های نچسب دارند. دلیل آن در ساخت آنهاست. ظرف نچسب از یک ورق آلومینیومی منفرد ساخته شده است و اگر برجستگی ها خیلی بلند باشد ، تغییر شکل می یابد یا پاره می شود.

مدل چدن برای مقاومت در برابر درجه حرارت بالا از یک قطعه ساخته شده است ، بنابراین داشتن حداقل برجستگی هایی با ارتفاع حداقل 0.2 اینچ (5 میلیمتر) ضروری است.

قیمت ظرف گریل چدنی
در مقایسه با سایر قابلمه های گریل ، مدل های ساخته شده از چدن ارزان هستند. از این واقعیت استفاده کنید ، یکی را با قیمت 600 هزار تومان خریداری کنید و کباب کردن را شروع کنید.

نگهداری ظرف چدنی گریل

شما باید ظرف گریل چدنی خود را کاملا بشویید. سپس ، برای جلوگیری از زنگ زدگی ، آن را با دقت خشک کنید و بعد از هر بار استفاده ، آن را روغنی کنید. مواظب باشید آن را برای مدت طولانی در ظرفشویی خیس نکنید.

همچنین توجه داشته باشید که سطح را نخراشید تا از چسبیدن غذا در آینده جلوگیری کند.

تابه چدن دو طرفه گریل

 

مشخصات

جنس بدنه
چدن
سایز
28*28 سانتیمتر
وزن
4000 گرم
جنس پوشش
دیسکاور
گارانتی
2 سال
سایر توضیحات
قابل استفاده روی ذغال(آتش) داخل فر و روی گاز و ...
مناسب برای
تابه ای دو طرفه (یک سمت صاف و یک سمت شیار دار"گریل" که برای کبابی کردن یا پخت انواع گوشت و سبزیجات حتی بدون روغن کاربرد دارد)
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp