تخت خواب دو طبقه آریا

تخت خواب دو طبقه آریا

تخت خواب دو طبقه آریا سرویس کامل از تختخواب و میز آرایشی مخصوص اتاق کودک و نوجوان ابعاد تخت دو طبقه آریا 90 در 200 سانتیمتر و ارتفاع 168 سانتیمتر دارای میله محافظ طبقه دوم
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : فلز و چوب نئوپان
ابعاد میز آرایش : 80*43*160
ابعاد تختخواب : 200*90*168

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Aria2t
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۸,۲۳۵,۰۰۰ تومان ۲۶%
قیمت: ۶,۱۱۰,۰۰۰ تومان

تخت خواب دو طبقه آریا

سرویس خواب مخصوص اتاق کودک و نوجوان از محصولاتی است که علاوه بر طراحی زیبا، باید دارای کیفیت و استحکام کافی نیز داشته باشد تا زود دچار فرسودگی و آسیب دیدگی نگردد. همچنین علاوه بر آن قیمتش نیز باید ارزان و به صرفه باشد. سرویس خواب دو طبقه آریا از سری محصولات با کیفیتی است که دارای تمامی ویژگی های گفته شده می باشد، قیمت ارزان و مناسب به همراه کیفیت ساخت بالا و طراحی منحصر به فرد این محصول، آن را تبدیل به یک سرویس خواب محبوب و پر فروش کرده است. این سرویس شامل یک تخت دو طبقه و میز آرایش می باشد.

تخت خواب دو طبقه آریا

ویژگیهای تخت خواب دو طبقه آریا

میز آرایش آریا دارای چهار عدد کشو با طول 80 سانتیمتر و عرض 43 می باشد و عمق هر کشو 17 سانتیمتر است. ابعاد داخل کشو فضای کافی جهت قرار دادن لباس ها و وسایل شخصی فرزند شما را ایجاد نموده و از بهم ریختگی و نامنظم بودن اتاق جلوگیری می نماید. ارتفاع کلی طبقات 84 سانتیمتر است و بر روی طبقه بالایی یک عدد آینه کشویی نیز تعبیه شده است که در پشت آن فضای لازم جهت قرار دادن لوازم کوچکتر مانند عطر و ادکلن را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین وسایلی مانند ماشین ریش تراش، ساعت و یا لوازم دکوری همچون مجسمه را میتوان بر روی آن قرار داد. 

ابعاد میز آرایش آریا

از مهمترین و اصلی ترین لوازم سرویس اتاق خواب، تختخواب آن سرویس می باشد. اگر هر دو فرزند شما از یک اتاق خواب مشترک استفاده می کنند، جهت جلوگیری از اشغال فضای زیاد توسط دو تخت جدا، می توانید از تخت دو طبقه آریا استفاده نمایید. ابعاد تخت به صورت استاندارد 200 در 90 سانتیمتر می باشد و هر نوع تشک با ابعاد استاندارد را می توانید بر روی آن قرار دهید. طبقه دوم این تختخواب با فاصله 88 سانتیمتر از طبقه اول نصب می شود و برای راحتی در استفاده میتوان از نردبانی که به همراه سرویس ارائه می شود استفاده نمود. همچنین جهت امنیت بیشتر در طبقه بالایی یک عدد نرده محافظ به ابعاد 105 در 45 سانتیمتر نصب می گردد.

ابعاد میز آرایش آریا

به اختیار مشتری می توان دو عدد کشو به طول 98 سانتیمتر و ارتفاع 25 در قسمت زیرین تخت نصب شود تا محلی برای قرار دادن وسایلی همچون ملحفه و پتو های تمیز جایگزین، باشد. 

 

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت 200*90*168
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 80*43*160
جنس
فلز و نئوپان
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر های موجود
NoTitle
در
برای تهران نصب در محل هم دارید؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام بله پس از ثبت سفارش سرویس تخت خواب قبل از ارسال تخت خواب با شما تماس گرفته میشود و شما عزیزان میتوانید سفارش نصب سرویس خواب رو هم داشته باشد / ارسال برای تهران رایگان و تحویل درب منزل هست ولی هزینه ی نصب بسته به نوع سرویس خریداری شده حدود 100 الی 150 هزارتومان در صورت درخواست نصب

0موافق 0مخالف
تخت خواب دو طبقه آریا
در
سلام وقت بخیر
در صورت سفارش برای شهرستان چند روزه میرسه و‌ هزینه پست به چه صورته؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

ارسال نهایتا 7 روز زمان خواهد برد و توسط باربری ارسال میگردد هزینه ارسال نیز به ص.رت پسکرایه هنگام تحویل کالا پرداخت میشود که هزینه آن بستگی به شهر و محل سکونت شما دارد

0موافق 0مخالف
تخت خواب دو طبقه آریا
در
سلام ببخشید ارسالی به مناطق جزیره ایی دادید؟چند روزه ارسال دارید؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر
بله ارسال به سراسر ایران انجام میشه  زمان ارسال هرکالا  در صفحه کالا نوشته شده

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp