سرویس خواب یک نفره آریا

سرویس خواب یک نفره آریا

تخت و سرویس یک نفره آریا مناسب برای اتاق خواب جوانان و نوجوانان سرویس چوبی اتاق خواب با قیمت مناسب و قابلیت اضافه و کم کردن موارد مورد نیاز امکان ارسال به سراسر کشور
______
مشخصات فنی :
ابعاد تختخواب : 200*90*50
ابعاد میز آرایش : 80*43*160
ابعاد پاتختی: 37*33*40
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Aria1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب یک نفره آریا

سرویس خواب تک نفر آریا، محصولی با طراحی ساده و زیبا ساخته شده از چوب با روکش ضد آب و ضد خش ملامینه، طراحی و ساخته این سرویس برگرفته از ژورنال ها و بروز ترین محصولات اتاق خواب دنیا می باشد که با ساخت آن در داخل کشور کمک قابل توجهی در کاهش قیمت و به صرفه بودن خرید نسبت به سایر سرویس های مشابه خارجی و وارداتی می باشد. کیفیت بالا و رعایت کلیه استاندارد های طراحی و ساخت باعث شده تا در کنار قیمت ارزان سرویس خواب تک نفره آریا این محصول تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین و خاص ترین محصولات در این زمینه باشد.

سرویس خواب تک نفره آریا

انتخاب سرویس اتاق خواب آریا می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای خاص پسندان و علاقه مندان به طراحی داخلی باشد، کسانی که به علم فنگشویی و اثرات آن بر زندگی اعتقاد دارند. در صورتی که اتاق شما دارای فضای کافی برای یک سرویس خواب کامل را دارد می توانید مجموعه کامل، شامل یک تخت چوبی تک نفره، دو عدد پاتختی و یک میز آرایشی شیک به همراه آینه را با قیمت ارزان و مناسب سفارش دهید. یکی از مهم ترین عواملی که باید در هنگام خرید سرویس خواب دانست ابعاد آن می باشد، تختخواب این محصول دارای ابعاد 200*90*25 سانتیمتر است.

ابعاد تختخواب سرویس آریا

یکی از ویژگی های خوب این تختخواب قابلیت اضافه کردن دو عدد کشو به طول 98 سانتی متر می باشد. جهت زیباتر شدن بیشتر در قسمت بالایی تخت که تاج آن قرار دارد طرحی دو رنگ استفاده شده است تا از یکنواختی خارج شود.

ابعاد کشو پا تختی سرویس خواب آریا

میز آرایشی چوبی این محصول دارای چهار عدد کشو بزرگ جهت قرار دادن وسایلی نظیر لباس ها و غیره دارد و بر روی میز می توان جهت قرار دادن لوازم آرایشی بهداشتی و یا لوازم دکوری استفاده کرد. در کنار تخت می توان از میز عسلی(پاتختی) کشو دار استفاده نمود تا وسایل دم دستی خود مانند موبایل را بر روی آن قرارداد.

ابعاد میز آرایش آریا

ارسال این محصول در تهران در صورت رعایت حد خرید بصورت رایگان و با پیک ویژه خانه شما می باشد و در شهرستان ها بصورت پس کرایه و با باربری های حرفه ای ارسال خواهد شد.

مشخصات

ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 80*43*160
ابعاد
ابعاد تخت: 200*90*50
جنس
نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp