سرویس خواب دو نفره الینا

سرویس خواب دو نفره الینا

سرویس تختخواب و میز آرایشی دو نفره الینا شامل یک عدد تختخواب دو نفره به همراه میز آرایشی، پاتختی دو کشو و کشوبرای تخت به انتخاب مشتری می باشد. تمامی ابعاد و اندازه های سرویس در عکس ها نمایش داده شده است با انتخاب گزینه های موجود میتوانید سرویس خود را انتخاب کنید و سفارش دهید
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : چوب نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
ابعاد کشو : 37*33*40
ابعاد میز آرایش: 80*43*160
ابعاد تختخواب : 200*160*50

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: elina2
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
قیمت قبلی: ۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان ۲۶%
قیمت: ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب دو نفره الینا

سرویس اتاق خواب دو نفره الینا محصولی خوش ساخت با طراحی زیبا جهت اتاق خواب شامل میز آرایشی و پاتختی به انتخاب مشتری و یک عدد تختخواب دو نفره می باشد. باید توجه داشته باشید که این سرویس بدون تشک ارائه می شود و در صورت نیاز می توانید از سرویس های تشک موجود در سایت انتخاب نمایید تا به همراه سرویس خواب ارسال شوند. جنس تمامی قطعات چوبی این سرویس دو نفره از ملامینه ضد خش می باشد و کلیه لبه های سطوح با نوار PVC پوشش داده شده است.

سرویس خواب دو نفره الیناویژگی های سرویس خواب دو نفره الینا

ابعاد تخت دو نفره این محصول به صورت استاندارد 200 در 160 سانتیمتر می باشد. همچنین در صورت نیاز می توان در قسمت زیرین تخت دو عدد کشو به طول 98 سانتیمتر و ارتفاع 25 سانتیمتر تعبیه کرد. ارتفاع تاج تخت 95 سانتیمتر و لبه جلویی تخت ارتفاع 50 سانتیمتر می باشد. شما می توانید از تشک های استاندارد رویال با ضمانت 2 تا 5 ساله که دارای مموری فوم و یا لاتکس هستند استفاده کنید تا سرویس خواب مورد نیازتان رو تکمیل کنید. جهت مشاهده انواع تشک رویال و اطلاعات مربوط به انتخاب تشک مناسب می توانید از محصولات ما در فروشگاه استفاده نمایید.

ابعاد تختخواب دو نفره الینا

از دیگر وسایلی که وجود آن در هر اتاق خوابی لازم و ضروری به نظر می رسد میز آرایشی به همراه یک عدد صندلی نشیمن است تا بتوان از آن هم به عنوان دراور جهت قرار دادن لباس ها و لوازم آرایشی بهداشتی استفاده نمود. برای این سرویس دو نفره یک عدد میز آرایشی ریلی در نظر گرفته شده است که دارای چهار عدد کشو به عرض 80 سانتیمتر و عمق 43 سانتیمتر می باشد. ارتفاع هر کشو 17 سانتیمتر است که فضای مناسب جهت قرار دادن وسایل و لوازمی که نیاز است در دسترس باشند را مهیا می کند. بر روی میز آرایش یک عدد آینه ریلی قرار دارد که با کنار رفتن آن فضای مناسب جهت قرار دادن لوازم آرایشی بهداشتی و عطر و ادکلن را دارد. یک عدد صندلی کوچک با ابعاد 40 در 40 سانتیمتر با ارتفاع 48 نیز به همراه میز آرایشی ارسال می شود.

ابعاد میز آرایش دو نفره الینا

اگر در اتاق خود نیاز به فضا و کشو بیشتری دارید می توانید از یک یا دو عدد پاتختی در اطراف تختخواب استفاده کنید. ابعاد این پاتختی ها بگونه ای است که بدلیل وجود دو عدد کشو با ابعاد 37 در 33.5 سانتیمتر و ارتفاع 14 سانتیمتر فضای خوب و کافی جهت قرار دادن سایر وسایل مورد نیاز و دم دستی را در اختیار فرد قرار می دهد. ارتفاع این پاتختی 40 سانتیمتر است که میتوان بر روی آن آباژور و یا سایر وسایل دکوری را قرار داد.

ابعاد کشو سرویس خواب دو نفره الینا

 

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت: 200*160*50
ابعاد
ابعاد میز آرایش: 80*43*160
ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
جنس
نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
سایر توضیحات
دارای صندلی منسب برای میز آرایش
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp