سرویس خواب نیکا دو نفره

سرویس خواب نیکا دو نفره

این سرویس شامل تختخواب دو نفره به ابعاد 160 در 200 سانتیمتر می باشد. سایر وسایلی که برای تکمیل سرویس ی توانید انتخاب کنید شامل: میز آرایش به ابعاد 84 در 76 سانتیمتر پاتختی دو کشو 33 در 37 سانتیمتر دو عدد کشو زیر تخت ابعاد هرکدام 98 در 25 سانتیمتر
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : چوب و فلز
رنگبندی : سفید، آنتیک روشن و مشکی
ابعاد میز آرایش : 84 در 76 سانتیمتر
ابعاد تختخواب : 200*160*50
تعداد کشو : قابل سفارش با دو کشو با ابعاد 33 در 37 سانتیمتر
سایر توضیحات : ارسال با هزینه کم

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: nika2
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان ۱۷%
۴,۵۷۵,۰۰۰ تومان

سرویس خواب دو نفره نیکا

سرویس خواب نیکا دو نفره شامل کلیه لوازم مورد نیاز اتاق خواب شامل تخت دو نفره میز آرایشی به همراه صندلی و پاتختی دو کشو می باشد. برای خرید این مجموعه می توانید از گزینه های موجود در صفحه کالا استفاده نمایید. اما برای انتخاب راحت تر می توانید کلیه توضیحات لازم و ضروری درباره ابعاد و جنس این محصول به همراه سایر نکات کلیدی خرید سرویس خواب را در ادامه این متن مطالعه نمایید. 

سرویس خواب دونفره نیکا

اصلی ترین و مهم ترین قسمت هر سرویس خواب، تختخواب آن می باشد. ابعاد اصلی تخت خواب دو نفره نیکا  200 در 160 سانتیمتر می باشد که ابعاد مناسب و استاندارد برای قرار دادن تشک دو نفره ساه و یا طبی است.

تشک های خواب دو نفره دارای ویژگی های بادی هستند که با توجه به نیاز می توان از آن ها استفاده کرد. جنس فوم لاتکس و یا مموری فوم، چند لایه و ضد آب بودن آن ها و همچنین ضمانت چند ساله تشک از عواملی است که به هنگام خرید باید به آن توجه داشت.

انواع تشک های رویال آلمانی را می توانید از این لینک بازدید کرده و تشک مناسب خود را انتخاب نمایید. یکی از ویزگی هایی که شما می توانید برای تخت خود در نظر بگیرید وجود دو عدد کشو به ابعاد 98 در 25 سانتیمتر در زیر تخت می باشد.

کشو پاتختی سرویس خواب دونفره نیکا

می توانید برخی وسایل و لوازم خود را نظیر رو بالشتی و ملحفه ها و همچنین لباس خواب و حوله را در آن ها قرار داد. قسمت جلویی و انتهایی تخت خواب های نیکا دارای تاج به ارتفاع 50 و 95 سانتی متر می باشد. 

اگر وجود دو کشو بزرگ در زیر تخت برای شما کافی نیست و نیاز به فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل شخصی خود دارید می توانید از قسمت ویژگی های کالا یک یا دو عدد پاتختی کشو دار را انتخاب نمایید.

این پاتختی ها با ابعاد کلی 37 در 33.5 در ارتفاع 40 سانتیمتر دارای دو عدد کشو می باشد عمق هر قفسه کشو 14 سانتیمتر است. همچنین می توانید وسایل دکوری و آباژور و یا وسایل دم دستی همچون ساعت و موبایل خود را بر روی آن قرار دهید. 

میز آرایش سرویس خواب نیکا

تکمیل کننده هر سرویس خواب، میز آرایش آن سرویس است. میز آرایش سه کشو نیکا به همراه دو طبقه با طراحی سه بعدی و خاص ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارد. طول و ارتفاع این محصول به ترتیب 76 و 84 سانتیمتر می باشد. همانطور که اشاره شد میز آرایش نیکا دارای سه عدد کشو می باشد که ارتفاع هر کدام از آن ها 17 سانتیمتر وعمق 43 سانتیمتر می باشد.

همچنین ارتفاع طبقه این مجموعه 20 سانتیمتر است. این مجموعه دارای یک آینه به ارتفاع 80 سانتیمتر است. به همراه میز آرایش یک عدد صندلی نیز ارسال می شود. 

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت: 200*160*50
ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 76*84*43
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp