سرویس خواب دو نفره راما

سرویس خواب دو نفره راما rama2

سرویس خواب دو نفره راما شامل یک تخت دو نفره، میز آرایشی، صندلی و پاتختی می باشد. میز ارایشی دارای 3عدد کشو و یک آینه ثابت می باشد. همچنین پاتختی این مجموعه دارای دو کشو با عمق 33 سانتیمتر است. اطلاعات کامل تر در مورد سایز و ابعاد سرویس ها را داخل عکس محصولات میتوانید مشاهده نمایید.
______
مشخصات فنی:
جنس : روکش ملامینه درجه یک
جنس پایه: فلزی
ابعاد میز آرایش : 164*43*76
ابعاد تختخواب : 200*160*50
تعداد کشو : قابل سفارش با یک کشو

وضعیت کالا: موجود در انبار
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب دو نفره راما

سرویس خواب دونفره راما از سرویس های مدرن و لوکس جدید  است شامل مجموعه ای کامل از تختخواب دونفره، آینه و کنسول، پاتختی کشودار و صندلی مخصوص میز آرایشی است. این محصول دارای روکش ضد خش ملامینه می باشد و لبه های کار جهت زیبایی بیشتر با نوار PVC تماما پوشش داده شده است.

سرویس خواب دو نفره راما

این سرویس خواب از متریال با کیفیت و درجه کیفی بالا ساخته شده است. ابعاد تختخواب این محصول در ابعاد 200 * 160 سانتیمتر می باشد که ابعاد استاندارد برای تشک های دو نفره است. انتخاب تشک دو نفره، خود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و تا حدودی نیز سلیقه ای می باشد. اما عمر مفید تشک و راحتی ستون فقرات از اهمیت بالایی برخوردار است به طور مثال انتخاب نوع مموری فوم و یا جنس لاتکس کاملا بستگی به شخصی دارد که می خواهد از تشک استفاده نماید.

ابعاد سرویس خواب راما

اما اصل مهم آن استاندار بودن ابعاد ابعاد تخت می باشد که این اصل در سرویس خواب راما به خوبی حفظ شده است. لبه جلویی تخت ارتفاع 50 سانتیمتر و تاج تخت 95 سانتیمتر می باشد. ارتفاع کفی تخت 25 سانتیمتر از زمین می باشد.

ابعاد تختخواب دو نفره راما

هر تخت می تواند دو عدد کشو به طول 98 سانتیمتر داشته باشد که در گزینه های مربوط به کالا می توانید انتخاب نمایید. در دو طرف تخت خواب دو نفره آریا میتوان یک یا دو عدد پاتختی دو کشو با ابعاد 37 در 33.5 قرار داد ارتفاع هر کشو 14 سانتیمتر و ارتفاع کلی پاتختی 40 سانتیمتر است. انتخاب تعداد پاتختی به سلیقه مشتری بوده و در بین گزینه های موجود تا 2 عدد را می توان سفارش داد.

ابعاد میز آرایش تختخواب راما

تکمیل کننده هر سرویس خواب میز آرایشی و آینه می باشد. میز‌ آرایشی دارای 3 کشو  با عمق زیاد که فضای در دسترس کاربران را افزایش می دهد. ابعاد این میز‌ آرایشی 76*43*164 می باشد که به همراه دو دستگیره برای هر کشو برای باز و بسته کردن راحت تر می باشد. بر روی میز یک عدد آینه ثابت قرار دارد ارتفاع آن حدود 80 سانتیمتر است که با قرار گرفتن بر روی میز ارتفاع کل میز آرایش به 164سانتیمتر می رسد. صندلی میز آرایش دارای نشیمن مربعی 40 در 40 سانتیمتر و ارتفاع 48 سانتیمتر است. لمسه دوزی های تاج و قسمت ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ پایین آن موجب شده زیبایی این کالای خواب دو چندان جلوه کند.

مشخصات

ابعاد
ابعاد تخت: 200*160*50
ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 76*43*164 سانتیمتر
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp