تصویر صندلی حصیری باغی

صندلی حصیری باغی wicker furniture

صندلی حصیری باغی مناسب به عنوان میز و صندلی تراس و باغ با کیفیت بالا و تنوع رنگ بندی متنوع.

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Mb-001
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
قیمت قبلی: ۲,۳۶۰,۰۰۰ تومان ۷%
قیمت: ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

صندلی حصیری

اگر دوست دارید از صندلی حصیری در دکوراسیون نشیمن منزل خود استفاده کنید مطمئن باشید که زیبایی آن توجه همه رابه سمت خودش جلب می کند و فضای دکوراسیون شمارا به دکوراسیون به روز مبدل میسازد، امروزه استفاده از مبلمان حصیری در تمام قسمت های  دکوراسیون داخلی منزل فراگیر شده است، صندلی حصیری  حس تلفیقی سبک دکوراسیون سنتی و کلاسیک در فضای منزل  شما ایجاد می کند و  صمیمیت را به وجود می آورد استفاده از این مبلمان از نظر مالیی و اقتصادی بسیار به صرفه می باشد .

 حصیر طبیعی معمولا مقاوت بالایی برای تحمل وزن را ندارند به همین دلیل در چند سال اخیر از نوع مصنوعی آن در ساخت صندلی و مبل حصیری استفاده میشود داخل حصیر مصنوعی سیم هایی معمولا از جنس آلومینیوم است و سطح خارجی سیم ها با پلی اتیلن کاور شده است این نوع کار شباهت زیادی با حصیر طبیعی دارد اما با کیفیت و مقاومت بالاتر ، فضای دور همی خودرا با صندلی حصیری گرمتر و پر نشاط تر کنید.

میز و صندلی حصیری در بالکن

بالکن توانایی بسیار بالایی برای تزیین و تغییر حال و هوای اعضای خانواده دارد، میز و صندلی حصیری  یکی از لوازم ضروری است که برای دکور کردن تراس خانه های آپارتمانی به آن نیاز داریم، متاسفانه بیشتر افراد از بالکن بعنوان مکانی برای انبار کردن خوارو بار استفاده میکنند و آنرا با وسایل مختلف پر می کنیم که دیگر حتی فضایی برای قدم گذاشتن داخل بالکن نمی ماند ،بهتر است حالا که نزدیک عید نوروز هستیم در کنار خانه تکانی و تکاپوی تمیزی منزل، نگاهی هم به تراس بیاندازیم و از کار برد بالکن برای فرح بخش نمودن فضای زندگی مان استفاده کنیم خصوصا در این زمان که فصل بهار نزدیک است و چای خوردن در شب های خنک بهاری روی بالکن لذت زیادی دارد ،میز و صندلی حصیری تک  مدل هایی برای بالکن هایی که فضای کافی برای گذاشتن میز و صندلی چندنفره  ندارند بسیار عالی هستند، با مدل های تکی میز و صندلی حصیری، بالکن، فضایی عالی برای نوشیدن چای و مطالعه در فضای آزاد و آرامبخش بالکن خواهید داشت.

در صندلی حصیری جنس سازه و حصیری که استفاده می شود بسیار اهمیت دارد و در صورتی که کیفیت لازم را نداشته باشند بعد از مدتی به راحتی دچار آسیب شده و کارایی چندانی ندارند.

صندلی حصیری باغی که در وب سایت خانه شما موجود است از با کیفیت ترین مواد و از جنس پلیمر ساخته شده اند که در برابر رطوبت و تابش نور خورشید مقاوم هستند و 18 ماه گارانتی دارند.

شما از صندلی حصیری هم در فضای باز و هم فضای داخلی می توانید استفاده کنید و بر اساس نیازهای خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

استفاده از میزصندلی های حصیری در هر نقطه از منزل شما یا فضای بیرونی منزل یا باغ شما القا کننده حس طبیعت به شماست و انرژی مثبتی را به شما انتقال می دهد.

انتخاب میزصندلی های حصیری در هر نقطه از منزل به خلاقیت و ایده شما بستگی دارد.

شما از صندلی حصیری به همراه یک میز حتی می توانید برای قسمت نهارخوری هم استفاده کرده و با ترکیب چند گیاه آپارتمانی، بهترین دکور را برای غذاخوری خود ایجاد کنید.

استفاده از یک صندلی حصیری تک در اتاق خواب یا کنار کتابخانه ی شما هم ترکیب جذابی را ایجاد می کند.

امروزه از صندلی های حصیری در کافی شاپ های داخل فضای باز یا فضای بسته هم بسیار استفاده می کنند. در هر کافی شاپی میز و صندلی و مبلمان آن مهم ترین قسمت آن مکان است و علاوه بر زیبایی باید راحتی خوبی هم داشته باشند.

شما با استفاده از صندلی های حصیری دکوراسیون بسیار جذابی را در تراس منزلتان نیز می توانید ایجاد کنید.

 

مشخصات

ابعاد
75*70*79 سانتی متر
جنس بدنه
پلیمر
مناسب برای
فضاهای باز ، باغ داخل پاسیو، تراس و بالکن ، رستوران های فضای باز
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp