تصویر مبل حصیری یک نفره

مبل حصیری یک نفره wicker furniture

مبلمان حصیری، باغی حصیری ضد آب با تنوع رنگ و به صورت تک نفره ، دو نفره ، و سه نفره با تعداد مورد نظر شما ارائه می شود .

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Mb-001
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان

مبلمان پاسیو عالی باعث راحتی و کاربردی تر شدن فضاهای باز می شود.

صندلی های راحت با یک میز بزرگ برای استفاده در فضای باز می تواند آنجا را به یک محل غذاخوری پر احساس تبدیل کند، و با اضافه کردن یک صندلی گهوارهای بافتنی کلاسیک، که هر دو دارای بالشتک های بزرگ هستند، می توان  در طول ماه های گرم سال، به اتاق خانواده دوم تبدیل شود.با فکر کردن درباره چگونگی عملکرد فضای باز، شروع کنید.

آیا می خواهید از آن به عنوان یک منطقه ناهار خوری در شب های گرم تابستان استفاده کنید؟ آیا می خواهید مهمانی روزانه خود را و یا روز تولد دختر خود را در فضای باز برگزار کنید؟ به دنبال فضایی جهت خواندن کتاب  آرامش بخش تر از گوشه اتاق خود می گردید؟

مبل حصیری

مبل حصیری یک نفره ساخته شده از متریال های با درجه کیفی بالا و مقاومت بسیار عالی در برابر  تحمل وزن این محصول علاوه بر ضد آب بودن دارای تشکت نشیمن جهت راحتی بیشتر شما عزیزان است مبل حصیری به صورت ست میز و صندلی نیز موجود است که میتوانید از طریق سایت خانه شما نیز آن را سفارش بدهید از مبل حصیری عموما در فضای بالکن و پاسیو و یا  حیاط و باغ استفاده میشود اما هیچ قاعده ای برای عدم استفاده از آن در  فضای داخل منزل وجود ندارد بنابر این میتوانید به راحتی از این محصول در فضای داخلی منزل استفاده کنید و دکوراسیون کلاسیک و جذابی را ایجاد کنید  استفاده از این  صندلی  به همراه یک فرش تک  رنگ و  میز کناری که گلدان  هایی با  گل های رنگارنگ  داشته باشد  فوق العاده است .

یکی دیگر از مزایای مبل حصیری  سایت خانه شما تنوع رنگ  بسیاربالای آن است  تا حدی که با هر رنگی که در ذهن شما است  وجود دارد و همین امرهم  موجب راحتی انتخاب و دستیابی به نتیجه بهتر میشود، بالشتک های طراحی شده برای نشیمن مبل حصیری نیز از فوم بسیار باکیفیت و ضخیم ساخته شده است و بسیار نرم و راحت هستند.

مبل حصیری یکی از مدرن ترین مبل ها در دسته میز و صندلی در فضای باز است، سبک این نوع مبل کلاسیک است، و با دکوراسیون های مختلف هماهنگ می شود.

مبلمان حصیری از قاب های فلزی محکم و مواد بادوام ساخته می شود، میز و صندلی حصیری دارای رنگ های بسیار متنوع و معمولا تک نفره، دو نفره و سه نفره ساخته می شوند و قابل شستشو هستند.

برای خرید صندلی  حصیری اولین نکته که باید به آن توجه کنید راحتی صندلی سپس زیبایی و رنگ آن است.

امروزه تنوع بسیار زیادی در مبل حصیری وجود دارد، که با توجه به نیاز فرد متفاوت است، از مبل می توانید در مکان های مختلف استفاده کنید، از جمله مکان های مناسب برای استفاده از مبل حصیری منزل، کافی شاپ و رستوران، باغ و یا استخر است.

جنس مبل حصیری

مبل حصیری در دو نوع مصنوعی و طبیعی تولید می شود.

جنس میز و صندلی حصیری مصنوعی از چوب خیزران سازگار با محیط زیست و بسیاربا دوام است و می توانید در تمام سال در فضای باز نگهداری کنید.

جنس مبل حصیری طبیعی با بافت رزین ساخته می شود این مدل مبل بسیار مستحکم و سبک است، در برابر کپک و اشعه ماورا بنفش نیز مقاوم است در نتیجه رنگ آن محو نمی شود.

 

نحوه نگهداری میز و صندلی  حصیری

نحوه نگهداری مبل حصیری به دلیل اینکه بیشتر در فضای باز استفاده می شود، جنس این مبلمان را معمولا از چوب و یا پلاستیک درست می کنند.

نگهداری مبل حصیری با توجه به جنس آن ها متفاوت است.

برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن مبل حصیری چوبی باید آن را همیشه مرطوب کنید.

برای اینکه عمر مبل شما بیشترشود بهتر است آن را زیر نور مستقیم قرار ندهید، برای اینکه زیر نور مستقیم نباشد آن را زیر سایه بان یا محیط مسقف قراردهید، یا از کاورهای مخصوص استفاده کنید.

مبل حصیری

شستشو صندلی حصیری

برای شستشو مبل یک برس نرم را مرطوب کنید سپس مبل را تمیز کنید بلافاصله آن را با یک پارچه خشک کنید.

برای پاک کردن لکه بر روی مبل حصیری از مواد پاک کننده ملایم و الکل استفاده کنید، هم چنین می توانید با روغن های مخصوص مبل آن را تمیز و درخشان کنید.

 

قیمت میز وصندلی حصیری

قیمت میز وصندلی حصیری با توجه به کیفیت، جنس، مقاوت و... متفاوت است.

برای اینکه خرید مطمئن داشته باشید بهتراست که بهترین جنس و مقاوم ترین صندلی حصیری را خریداری کنید.

شروع قیمت میز وصندلی حصیری از 900.000 هزارتومان تا 3.000.000 میلیون تومان می باشد.

مبل حصیری ارزان

مبل حصیری ارزان قیمت معمولا کیفیت پایین تر و بدنه ضعیف تر دارد، برای خرید مبل حصیری دست دوم از سلامت کالا مطمئن نیستید، گارانتی ندارد و گزینه مناسبی برای خرید نیست.

برای خرید مطمئن همیشه از سایت و فروشگاه های معتبر خرید کنید که دارای ضمانت و گارانتی برای اصالت کالا هستند.

فروشگاه خانه شما بهترین کیفیت مبل حصیری را با کم ترین هزینه در اختیارشما عزیزان قرار می دهد.

مبلمان حصیری خانه شما دارای 18 ماه گارانتی است.

مشخصات

ابعاد
75*70*79 سانتی متر
جنس بدنه
پلیمر
مناسب برای
فضاهای باز ، باغ داخل پاسیو، تراس و بالکن ، رستوران های فضای باز
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp