مبل شنی هپی چیر زرد

مبل تک نفره هپی چیر نارجی happy chair

مبل تک نفره هپی چیر نارجی روکش چرم مصنوعی از نوع درجه یک ترک و شن های گرانولی ضد حساسیت مناسب برای شما عزیزان که میخواهید از لحظات استراحت خود بیشترین لذت را ببرید.
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم مصنوعی ترک و قابل سفارش با پارچه
ابعاد : 90 * 90 * 110
مناسب برای : فضای داخلی و خارجی
سایر: قابل شست و شو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: کد 4
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۷۳۳,۰۰۰ تومان

مبل تک نفره هپی چیر نارجی

مبل تک نفره هپی چیر نارجی یکی از فانتزی ترین مبلمان به شمار می آید که به دلیل راحتی بیش از اندازه انتخاب ایده آل برای استراحت پس از یک روز کاری خسته کننده است. شکل متفاوت و ظاهر جذاب این محصول سبب شده تا بتوان از آن در انواع دکوراسیون های فانتزی و مدرن استفاده نمود. توجه داشته باشید که این مدل از مبل های راحتی توسط برند های معتبر طراحی و تولید شده اند و با مراجعه به سایت خانه شما می توانید نمونه های مختلف آن را مشاهده کنید.

بررسی ویژگی های مبل تک نفره هپی چیر نارجی

هپی چیر نام مناسب و جذابی که برای این مدل از مبل های راحتی انتخاب شده و این روز ها طرفداران خاص خود را پیدا کرده است .

در طراحی و تولید این کالا از ظاهر بسیار ساده و بدون هیچ پیچیدگی خاصی استفاده شده از این رو به راحتی می توان آن را در گوشه و کنار سبک های دکوراسیون مدرن و فانتزی قرار داد.

مبل راحتی نارنجی

مبل تک نفره هپی چیر نارجی از متریال بسیار نرم، منعطف و شکل پذیر تولید شده که به شما این امکان را می دهد، در واقع دانه های گرانول بکار رفته در آن قابلیت ضد تعریق و بو دارند از این رو حتی پس از نشستن های طولانی مدت نیز مجددا به حالت اولیه خود باز میگردد.

از این مبل تک نفره در بخش های مختلف از محیط های کاری یا مسکونی استفاده می شود، گفتنی است که به کار گیری روکش چرمی مقاوم و با دوام برای تولید رویه این مبل امکان استفاده از آن در فضای باز را نیز فراهم نموده است. نوع چرم مصنوعی به کار رفته در این کالا از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل در زمان نشستن طولانی مدت نیز طرح و رنگ آن تغیر نمی کند. از دیگر قابلیت های رویه مبل تک نفره هپی چیر نارجی می توان به نظافت ساده آن اشاره کرد، برای از بین بردن لکه های مختلف می توانید از دستمال نمدار و شوینده های ملایم استفاده کنید.

از این مبل می توانید در اتاق خواب، اتاق تلویزیون، اتاق کودک، سالن های انتظار، سالن بازی، باشگاه و محیط های باز مانند باغ، ویلا و در کنار استخر و غیره استفاده نمود. از قابلیت های متفاوت این محصول می توان به رنگ بندی فوق العاده جذاب و زیبای آن اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا بتواند در تمامی دکوراسیون ها با هارمونی رنگی مختلف این مبل را قرار دهید.

مبل شنی نارنجی

خرید مبل تک نفره هپی چیر نارجی

جذابیت بیش از اندازه این مبل در نگاه اول توجه مشتریان را به خود جلب کرده و پس از یکبار نشستن روی آن بدون وقفه اقدام به خرید می کنند. محصولی متفاوت و فوق العاده که در رنگبندی متنوع به بازار عرضه می شوند. استقبال افراد از این کالا سبب شد که برند های زیادی در زمینه نمونه های مختلف آن فعالیت خود را آغاز کنند، برای مشاهده نمونه های مختلف از این محصول می توانید به وب سایت خانه شما مراجعه نمایید.

 

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر های موجود
مبل تک نفره
در
این مبل تک نفره واقعا خوشگله و برای بچه ها خیلی عالی من برای تولد دخترم براش این مبل رد سفارش دادم خیلی عالی حرف نداره
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

بسیار عالی مبارک باشه

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp