مبل شنی چرم قهوه ای تیره

مبل شنی تک نفره هپی چیر happy chair

مبل شنی هپی چیر چرمی قهوه ای تیره ابعاد قطر 90 ارتفاع 100
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : چرم و قابل سفارش با پارچه
ابعاد : 90 * 100
مناسب برای : فضای داخلی و خارجی
سایر: قابل شست و شو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: کد 17
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 7 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

مبل شنی تک نفره

مبل شنی تک نفره هپی چیر یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت می‌باشد که با ابعاد 90 در 90 در 110 سانتیمتر برای استفاده در فضای داخلی و خارجی تولید شده است.

جنس بدنه این محصول از روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو ساخته شده است که در کنار زیبایی و شیکی که به محصول می‌بخشد، نظافت و تمیز کردن آن نیز به سهولت امکان پذیر می‌شود. مخصوصاً در فضاهای باز که نیاز به مبلمانی با ویژگی‌های ضدآب و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی داریم، استفاده از مبل شنی هپی چیر پیشنهاد مناسبی است.

جنس داخلی مبل شنی هپی چیر از فیبر فوق سبک می‌باشد که بدون ایجاد حساسیت، آسایش و راحتی بیشتری به کاربران خود ارائه می‌دهد.

با توجه به طراحی جذاب و کاربردی مبل شنی هپی چیر، این محصول به راحتی با دکوراسیون داخلی و خارجی هماهنگ می‌شود و می‌تواند یکی از لوازم مهم و جذاب در دکوراسیون فضاهای مختلف باشد.

مبل شنی چرم تک نفره

بنابراین، اگر به دنبال یک محصول مبلمانی با کیفیت، مناسب برای استفاده در فضای داخلی و خارجی، آسان، قابل حمل و با طراحی زیبا هستید، مبل شنی هپی چیر انتخابی عالی است که به آسایش و راحتی شما در خانه و فضای باز کمک خواهد کرد.

از مبل شنی هپی چیر در چه مکان های می‌توان استفاده کرد؟

باشگاه‌های ورزشی، سالن های آرایشی، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، محیط‌های داخلی و خارجی خانه و موارد دیگر، مکان‌هایی هستند که می‌توانید از مبل شنی تک نفره هپی چیر در آن جا استفاده کنید. با داشتن این محصول، می‌توانید در هر محیطی به راحتی استراحت کنید و از لحظاتی آرامش‌بخش و خوشایند لذت ببرید.

همچنین، برای محیط‌های داخلی، مبل شنی هپی چیر می‌تواند به عنوان جایگزینی به روز و زیبا برای صندلی‌های سنتی و معمول در حال پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و غیره باشد و با توجه به ابعاد کوچک آن، می‌تواند به راحتی در هر نقطه‌ای از خانه قرار گیرد.

بنابراین، اگر به دنبال یک محصول مبلمانی سبک، زیبا، کاربردی و قابل استفاده در فضای داخلی و خارجی هستید، مبل شنی تک نفره هپی چیر یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌توانید برای استفاده در خانه، محیط کاری، محیط آموزشی، محل‌های تفریحی و... آن را به کار ببرید.

کیفیت ساخت مبل شنی هپی چیر

مبل شنی تک نفره هپی چیر با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده است. جنس بدنه آن از روکش چرم مصنوعی ترک ساخته شده که نظافت و شستشوی آن به آسانی امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین، این محصول با پر شدن از فیبر فوق سبک، بسیار نرم و راحت است و در عین حال باعث جذب شوک و فشارهای خارجی می‌شود.

بنابراین، می‌توان در مورد کیفیت ساخت مبل شنی هپی چیر گفت که این محصول، بسیار با کیفیت، با دوام و مقاوم در برابر سایش و شرایط نامساعد تولید شده است.

آیا می‌توان مبل شنی تک نفره هپی چیر را در فضای خارجی استفاده کرد؟

بله، مبل شنی تک نفره هپی چیر با توجه به جنس بدنه‌اش، برای استفاده در فضاهای خارجی نیز مناسب است. بنابراین، می‌توانید این محصول را برای استفاده در تراس‌ها، حیاط‌ها، محیط‌های کمپینگ، سفرهای گردشگری و سایر فضاهای باز به کار برده و از آسایش و راحتی آن لذت ببرید. لازم به ذکر است بهتر است برای طول عمر بیشتر مبل شنی تک نفره هپی چیر، این محصول را در محیط‌های مرطوب، در معرض تابش مستقیم نور خورشید یا در مجاورت با اشیا تیز قرار ندهید.

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp