مبل شنی بزرگسالان

مبل شنی بزرگسالان caton

مبل شنی پارچه ای مخملی شده از یونولیت ضد حساسیت
______
مشخصات فنی:
جنس روکش : پارچه مخمل قابل شست و شو و درجه یک
ابعاد : *130*110 * 110
مناسب برای : فضای داخلی و خارجی
سایر: پر شده با یونولیت ضد حساسیت و 2 سال ضمانت

(اختیاری)

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: happy chair12
GTIN: 2136526547823
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۳,۷۵۹,۰۰۰ تومان

مبل تک نفره شنی بزرگسالان

مبل تک نفره شنی با روکش پارچه ای، یکی از جدیدترین محصولات سایت خانه شما در زمینه صنایع چوب و مبلمان است. این محصول با طراحی زیبا و منحصر به فرد، توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول جذاب، لطفا همراه ما باشید.

مبل شنی بزرگسالان

ویژگی های محصول

این مبل شنی مختص استفاده بزرگسالان میباشد؛ که طراحی ساختاری آن مدرن و برای استفاده در تمامی فضاها کاربردی میباشد.

 روکش پارچه ای آن نیز در انواع رنگ های مشکی، قهوه‌ای، زرد، طوسی، قرمز و غیره قابل سفارش می باشد.

روکش پارچه ای این مبل، از جنس مخمل با کیفیت و مقاوم در برابر سایش و پوسیدگی است و به راحتی قابل شستشو است. همچنین، طراحی شنی این مبل، برای شما احساس راحتی و آرامش را فراهم می کند.

نحوه کارایی این محصول

این مدل مبل شنی به علت سطح شیبداری که دارد باید در مکانی قرار بگیرد که در نزدیکی دیواری باشد ؛با این گونه قرار گیری شیار های موجود بر روی بدنه بیش تر می شود و نرم تر و بهتر برای استراحت افراد آماده می شود.

استفاده در محیط های مختلف

با این مبل می توانید گوشه دنجی در محل کار اتاق خواب، سالن نشیمن و حتی تراس برای استراحت طولانی مدت بدون احساس خستگی و بدن درد برای خودتان فراهم کنید.

سطح شیبدار و تیکه گاه این مدل نرمی و راحتی ویژه ای را به وجود می آورد به این صورت بدن و کمر در حالت طبی و مناسبی قرار می گیرند و می توانند از بروز خستگی و آسیب جلوگیری کنند.

مبل شنی با سطح شیبداری که دارد توانایی ایجاد نشیمنی راحت برای لم دادن را فراهم کرده است تا استفاده کنندگان بیش تر از محصولات مشابه به سمت این مبل شنی کشیده شوند. 

 

سفارش مبل تک نفره شنی با روکش پارچه ای

جهت سفارش این مبل زیبا و کاربردی از سایت خانه شما، ابتدا مدل و رنگ مبل موردنظر خود را انتخاب و پس از درج مشخصات خود، ثبت سفارش کنید. مبل شما در بازه کمتر از5 روز کاری تولید و سپس به همراه بسته‌بندی مناسب، به درب منزل شما به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

 

مشخصات

ارتفاع
130 سانتی متر
طول
110 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
جنس رویه
دارای پارچه درجه یک و قابل شست و شو
ارتفاع کف تا نشیمن
50 سانتی متر
رنگ
دارای تنوع رنگی بالا
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp