مبل شنی هپی چیر قهوه ای روشن

مبل شنی هپی چیر قهوه ای روشن happy chair

مبل شنی هپی چیر قهوه ای روشن با روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو در ابعاد 90 در 90 در 110 سانتیمتر مناسب فضای داخلی و خارجی
______
مشخصات فنی:
جنس رویه : رویه چرم مصنوعی ترک قابل شست و شو
ابعاد : 90 در 90 در 110 سانتیمتر
پرشده با : پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای : فضای داخل و بیرون منزل

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: کد 3
زمان تحویل: حداکثر 3 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۱,۸۹۰,۰۰۰ تومان

مبل شنی هپی چیر قهوه ای روشن با روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو در ابعاد 90 در 90 در 110 سانتیمتر مناسب فضای داخلی و خارجی.

 خیلی از شرکت ها از این صندلی ها برای اتاق استراحت کارکنان خود استفاده کردند تا به هنگام صرف قهوه و استراحت کارکنان از آن ها استفاده شود تا خستگی خود رو زود تر از بین ببرند. اولین بین بگ ها با اسم ساکو معرفی شدند که از لحاظ شکل و ظاهر شبیه قطره آب بودند از جنس چرم که با دانه های استریوفوم پر شده بودند که هنوز هم از ان ها تولید و استفاده می شود.

مبل شنی تک نفره چرم

شکل ها و مدل های مختلفی از بین بگ ها تا به امروز تولید و فروخته شده اند مانند: بیبی بین بگ که مناسب برای نوزادانی است که از بیماری قولنج رنج م یبرند. همچنین از این نوع بین بگ ها برای کودکان مبتلا به پلاژیوسفالی یا همان سندرم سر تخت استفاده می شود.

 

 

مشخصات

ابعاد
90 در 90 در 110 سانتیمتر
جنس بدنه
روکش چرم مصنوعی ترک با قابلیت شست و شو
نوع
پر شده از فیبر فوق سبک بدون ایجاد حساسیت
مناسب برای
فضای داخلی و خارجی
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp