سرویس تختخواب یک نفره آدیداس

سرویس تختخواب یک نفره آدیداس

سرویس تختخواب یک نفره آدیداس محصولی زیبا و جوان پسند با قیمت مناسب و ارزان برای اتاق خواب جوانان و نوجوانان در ابعاد استاندارد و مناسب اتاق با فضای کم
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه درجه یک
ابعاد میز آرایش : 80*43*160
ابعاد تختخواب : 200*90*50
تعداد کشو : قابل سفارش با دو عدد پاتختی
رنگ بندی : مشکی، آبی، قرمز و سفید

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: Adidas1-2
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس تختخواب یک نفره آدیداس

اگر به ایجاد نظم و ترتیب در اتاق خواب خود اهمیت می دهید و دوست دارید همه چیز در جای خود قرار بگیرد تا در زمان نیاز دسترسی سریع و راحت به لوازم شخصی خود داشته باشید حتما یک سرویس خواب کامل برای اتاق خود خریداری نمایید. یکی از جدیدترین و کامل ترین سرویس خواب های موجود که بسیار پرطرفدار بخصوص برای اتاق خواب جوانان و نوجوانان پسر می باشد، سرویس خواب آدیداس می باشد.

این سرویس خواب با در اختیار قرار دادن فضای کافی جهت قرار دادن لوازم و وسایل خود این امکان را به شما می دهد تا همواره نظم و ترتیب اتاق خود را حفظ کرده و در کمال آرامش در اتاق خود به استراحت بپردازید و لذت ببرید. این سرویس خواب متشکل از یک عدد تخت تک نفره، میز آرایش به همراه آینه و یک یا دو عدد میز پاتختی کشو دار می باشد که مشتری می تواند با در نظر گرفتن فضای موجود در اتاق و نیاز خود آن ها را انتخاب کرده سفارش خود را تکمیل نماید. کلیه محصولات سرویس اتاق خواب آدیداس دارای روکش ضد خش و ضد آب ملامینه می باشند و کلیه اتصالات و ریل کشوهای استفاده شده در آن از نوع روان و با کیفیت می باشد.

سرویس خواب یکنفره آدیداس

ابعاد سرویس خواب آدیداس

ابعاد تخت تک نفره سرویس اتاق خواب 200*90 سانتیمتر است که ابعاد مناسب برای انتخاب تشک استاندارد معمولی و یا طبی می باشد. لبه تاج محصول دارای ارتفاع 95 سانتیمتر و  بخش جلویی آن 50 می باشد. ارتفاع تخت از زمین 25 سانتیمتر است که میتوان دو عدد کشو به طول هرکدام 98 سانتیمتر در زیر آن تعبیه کرد.

ابعاد تختخواب آدیداس

در دو طرف تخت میتوان از میز عسلی یا همان میز پاتختی که دارای دو عدد کشو به طول 37 و عمق 33.5 سانتیمتر است استفاده نمود. ارتفاع این میز 40 سانتیمتر است که بسیار مناسب جهت قرار دادن آباژور رومیزی و یا چراغ خواب است تا بتوان در هنگام استراحت به مطالعه کتاب و یا کار با گوشی تلفن همراه پرداخت، همچنین میتوان ساعت یا لیوان آب را بر روی میز گذاشت تا در صورت نیاز از آنها استفاده نمود.

ابعاد کشو پاتختی آدیداس

میز آرایشی مدل آدیداس دارای چهار طبقه کشو، یک آینه ریلی و یک کمد سه طبقه در پشت آینه می باشد. طول هر کدام از کشوهای میز آرایشی 80 سانتیمتر و عرض آن 43 سانتی متر است. هر کشو دارای 2 عدد دستگیره جهت باز و بسته کردن دارد، عمق هر کشو جهت قرار دادن وسایل 17 سانتیمتر می باشد.

ابعاد میز آرایش آدیداس

ارتفاع میز آرایشی 84 سانتیمتر است که میتوان از آن جهت قرار دادن لوازم شخصی و یا لوازم دکوری استفاده نمود. همچنین یک آینه ریلی با ارتفاع 75 سانتیمتر بر روی میز نصب میگردد و از فضای ایجاد شده در پشت آن میتوان جهت قرار دادن لوازمی نظیر عطر و ادکلن و یا لوازم آرایشی بهداشتی شخصی که ترجیح میدهید در دسترس همه نباشد استفاده نمود.

تولیدکننده و ارسال محصول

تولید کلیه سرویس خواب آدیداس تماما در ایران انجام شده به همین دلیل در مقایسه با محصولات مشابه خارجی از قیمت کمتر و ارزان تری برخوردار است. از لحاظ کیفیت و دقت در ساخت نیز بسیار پرتوان و قابل ارائه و رقابت با محصولات وارداتی است. جهت کاهش هزینه ها و جلوگیری از آسیب دیدگی، ارسال این مجموعه به صورت باز و مونتاژ نشده در بسته بندی مناسب توسط شرکت های پستی و یا باربری های باتجربه و حرفه ای خواهد بود.

مشخصات

ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 80*43*160
ابعاد
ابعاد تخت: 200*90*50
رنگ
مشکی، آبی، قرمز و سفید
تعداد کشو
قابل سفارش با دو کشو پاتختی
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp