تختخواب یکنفره والریا

تختخواب یکنفره والریا

تختخواب یکنفره والریا محصولی پر فروش و ارزان قیمت شامل میز آرایشی و میز پاتختی می باشد که میتوانید به دلخواه به سبد خرید خود اضافه نمایید.
______
مشخصات فنی:
جنس بدنه : نئوپان با روکش ملامینه
ابعاد میز آرایش : 80*43*160
ابعاد تختخواب : 200*90*50
تعداد کشو : قابل سفارش با دو کشو

وضعیت کالا: موجود در انبار
کد کالا: valeria1
ارسال رایگان(مختص شهر تهران)
زمان تحویل: حداکثر 5 روز (سفارشات تهران، پس از تماس تلفنی جهت اطمینان از حضور مشتری در محل، تحویل میگردد/سفارشات شهرستان در بازه زمانی ذکرشده تحویل شرکت‌های پستی میگردد)
۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

سرویس خواب یک نفره والریا

تختخواب یکنفره والریا به همراه سرویس خواب کامل آن یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین تختخواب های یکنفره می باشد که دارای روکش ملامینه جهت ضد خش بودن و ضد آب بودن آن می باشد.

این سرویس که دارای میز عسلی و میز آرایشی به همراه آینه و رنگ سفید است. جنس چوب بکار رفته در این محصول نئوپان بوده و بر روی لبه های آن نوار PVC کار شده است. اگر به دنبال یک سرویس خواب تک نفره ارزان قیمت هستید کارشناسان ما این محصول را به شدت پیشنهاد می کنند.

سرویس خواب یک نفره والریا

ابعاد تختخواب یکنفره والریا 90 در 200 سانتی متر است و تمامی تشک های استاندارد موجود در بازار را می توان برای آن تهیه نمود. کفی این تخت به انتخاب مشتری می تواند چوبی و یا فلزی باشد. با توجه به طرح کار شده در قسمت تاج تخت این سرویس بیشتر مناسب اتاق دختران نوجوان و جوان می باشد. همچنین یک میز آرایشی چهار طبقه به همراه آینه نیز بسیاری از نیاز های دختران را بر طرف میکند.

ابعاد کشو های این میز 80*43 سانتیمتر است و ارتفاع میز 84 سانتیمتر می باشد که می توان لوازمی نظیر عطر و ادکلن و یا سایر لوازم آرایشی بهداشتی را بر روی آن قرار داد. همچنین در پشت آینه ریلی نصب شده بر روی میز یک کمد چند طبقه کوچک ایجاد شده که مناسب جهت قرار دادن لوازم کوچکتر است. میز عسلی مدل والریا دارای 2 عدد کشو کوچک 37 در 33.5 سانتیمتر است که میتوان در کنار تخت قرار داد و از روی میز به عنوان محلی برای قرار دادن آباژور و یا چرا مطالعه استفاده نمود.

ابعاد تختواب یک نفره والریا

در مجموع انتخاب یک سرویس خواب یکنفره کامل جهت نظم بخشیدن به اتاق مخصوصا اتاق خواب جوانان و نوجوانان بسیار مهم و با توجه به تنوع موجود در بازار و سایر فروشگاه های اینترنتی تا حدودی دشوار و گیج کننده شده است اما تیم کارشناسان فروشگاه اینترنتی خانه شما با جمع آوری مواردی که بیشترین طرفدار را در بین خانواده ها و فرزندان داشته است سعی بر این داشته تا بتواند راهنمایی کامل و جامعی در این خصوص انجام دهد.

مشخصات

ابعاد
ابعاد میز پاتختی دو کشو: 37*33*40
ابعاد
ابعاد میز آرایشی 80*43*160
ابعاد
ابعاد تخت: 200*90*50
جنس
نئوپان با روکش ملامینه
سایر توضیحات
ابعاد کامل داخل عکس های محصول می باشد
نظر های موجود
تخت یک نفره والریا
در
سلام و روزتون بخیر...ببخشید تاج تخت رو به سلیقه خودمون میشه انتخاب کرده یا نه؟
1موافق 0مخالف
تخت یک نفره والریا
در
سلام و روزتون بخیر...ببخشید تاج تخت رو به سلیقه خودمون میشه انتخاب کرده یا نه؟
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام وقت بخیر
لطفا جهت سفارشی سازی محصول با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنماییتون کنن

0موافق 0مخالف
تخت خواب
در
با سلام من این سرویس خواب زیبا رو برای دخترم انتخاب کردم بسیار با کیفیت و با دوام هست قیمت خیلی مناسب و ارسال به موقع خیلی راضی بودم
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام تخت خواب مبارکتون باشه

0موافق 0مخالف
نظر خودتان را بنویسد
whatsapp